Tuesday, November 15, 2011

Kenapa saya malas berblog?

Oh kenapa saya malas berblog? Tak awak kena faham, yang saya bukan sahaja malas berblog. Malahan, saya malas buat semua benda. HAHA. No. Seriously malas.

Matriks cuti dua minggu. Tapi haram. Apa pun tak buat. Gambar sempena cuti ni.

Wondermilk bersama Mira Uttika.




Cake that I made for 11/11/11 :)
HAA! And thats it. Itu je yang aku buat cuti ni. SERIOUSLY. HAHAHA. Assignment bio tak buat. MUET tak study. Nice nice nice.

Eh itu je lah. Kbai.

-Aisya J

8 comments :

  1. waaa~ sedapnye cake. Untung lah pandai buat cake colourful tuhh. hihi

    ReplyDelete
  2. awat nampak cam sedap sangat kek tuh..errrrrrrrr

    ReplyDelete
  3. Nk skit cake wana wani tuuuuu. so shomell :D

    ReplyDelete
  4. @Atiah, still learning! :p

    @Anisa, sep sikittt :p

    @Iz, dah mmg sedap :p

    @Cik Fari, haha nah nah amik :p

    ReplyDelete
  5. wahh aisya pandai buat cake lah ! Good job hee :)

    ReplyDelete
  6. CAke tu...erm..buat sendiri?Wah terrornya...mesti sedap ann

    ReplyDelete
  7. tudiaaa kemain lagi kale kale kek die. nak makan pun tak sampai hati. cantik sangat kah kah kah

    ReplyDelete