Sunday, May 6, 2012

1st of May.

Okay. Lama gila dah tak update blog. I mean update properly la. Ingat nak update haritu lepas habis matriks tapi keyboard laptop pulak rosak so musnah harapan murni I disitu ye rakan rakan taulan.

 And yes! MATRIKS dah HABIS oihh. Gila nice kot. Muehehe. Tapi ada certain part of me yang don't want to leave matriks. Piuu. Sedih la derr. Kau hengat aku takde perasaan ke -__-"

 Anyway, habis haritu hari Khamis, 26/4/2012. Banyak gila barang aku. Muehehe.

TADAAAA!
HAHA! yes, lelaki itu pun barang aku jugak. Hihi :p
Compare to last year punya barang pun takde banyak beza pun huehue :p


And aku tak terus balik KL haritu, jalan jalan dengan family around Penang dulu then Jumaat malam baru sampai KL.
 Elok sampai KL, hari Isnin tu aku pegi Penang balik. Hihi. Bukan sebab rindu ke apa. Tapi nak surprise kan budak ni punya birthday!

Penat aku tipu dia kata dekat Kuantan lah apa lahh. Supaya dia tak suspect anything la. And on the 1st May tu pagi pagi aku ngan kawan aku, Onie, bertolak pegi pulau dengan kereta sewa apa sume untuk mesuprise kan dia. hihi.
Menjadi tauuu! Terkejut muka dia nampak kitorang! Hihi :D Yelah memang kitorang pandai berlakon apa sumee. Dia siap tunjuk jalan pun dia tak sedar yang kitorang nak datang. HAHA. Pandai kannn :p

HAHA muka tak sangka. :p
HMM macam pernah tengok gambar cemnii.... 
Oh YES. Sama sangat. HAHAHAHAHA.
And thennnnn, kitorang bawak dia pegi Gurney, Penang! Hihi. Makannnn. Lapar T_T





Okay habis! We had fun :) Happy Birthday love :') Ni kira macam balas dendam what you did on my birthday la :p

My birthday cake! He bought it for me! HUGE SURPRISE!
Hihi. Okay I think that it from me for now. Nak kemas bilik kejap. Semak nak mamp. HAHA. 
Talk to you guys later!

Love,
Aisya J.

12 comments :