Tuesday, June 26, 2012

Rainbow Clouds.


BABAI boss! Jumpa lagi tahun depan! Weehuuu dah habis kerja! Haha :)
Hari last biasa la, mana kerja elok elok dah. Semua nak berfoya foya dah.

Baii Ayu! Jumpa kau bila business kite start semula muahaha.
Cupcakes aku buat untuk majlis perpisahan tersebut. Huehue.
Makan besar okayy. Haha. Babai spoloh hengget aku.




Sekarang niiiii, apamende pun tatau nak buat apa. *sigh Bosan. Kalau bosan habis la semua mende aku nak try masak en =_="

Semalam aku buat ini,

CANTIK TAAAAAAK?
Cakap cantik cepat!
Comel en. Sedap pulak tu. Dah la aku buat sengsorang huehue :p (Syok Sendiri)
Buat sendiri sebab mama takdee. Mama pegi bercuti dekat Sweden -_-"

So aku dengan bataknya makan,

TADAAA!
Sedap weh! Plus, aku kan pemalas gamaknya. (Aku taktau pun apa maksud gamaknya. Main tibai je letak. Harap maklum) So tambah air panas je! Yeyyy! Hahaha!

Okay lah. Later la update lagi.

Love,
Aisya J.

p/s : sedang makan bubur itu sekarang. heee.

9 comments :

  1. wlu pun sya x mnat cupckae, tpi rainbow cupcake dgn yg kaler putih tu nmpk sdap kot.. ;)

    ReplyDelete
  2. mmg sedap sgttt nampak cupcake kaler rainbow tu .
    cepat2 pos kat ulya , hee :D

    ReplyDelete
  3. @Azrul, haha! sedaaap! :)

    @Ulyam hahaha! sila pos diri sendiri kesini untuk merasainyaaa~ :D

    ReplyDelete
  4. emmm, tedaps2 ;) tgk je pun da tau tht rainbow cupcakes sedap..haha ;D

    ReplyDelete
  5. gamaknya = agaknya

    haha...klakar bce ayat pemalas gamaknya :P

    ReplyDelete
  6. @Sue, hihi sedaaap :p

    @nadzirah, oh yeke? HAHA tatau pun. tapi betul lah tu :p

    ReplyDelete
  7. aisya bebeh , blh tak sis nak resepi ? :)

    ReplyDelete
  8. Aisya, bubur tu sedap tak? :) amboih mama pg sweden eh? bestnye!!

    ReplyDelete
  9. @sis yuyu, boleh! baru je post :)

    @paten, SEDAP!! :D haha! yes :( tinggalkan kitorg haha!

    ReplyDelete