Monday, July 22, 2013

Heart (Part 1)

Last week two weeks, before puasa someone decided to come and see me here in KL. I was so excited lah kan. Last jumpa dia was like 6 months ago.

Wanted to pick him up but I never went to the Subang airport and asked Haziq and Has to drive me instead. Using my car lah but Haziq yang drive sebab memang taktau langsung T_T

On the way to the airport, haishhh memang sesat. Omg the roads are so confusing. Dengan takde signboard semua cukup. Nasib baik tak puasa lagi time tu. If not memang dah batal sebab marah banyak sangat.

We arrived the airport like 2 hours late. Haha! Kesian dia tunggu lama. Tapi kesian lagi la dekat kitorang yang sesat ni. Bila sampai turun la pegi cari dia. Tinggal Haziq & Has dalam kereta. Bila dah jumpa dia, keluar keluar tengok dorang dah takde. Pakcik guard tu tak bagi park situ so dorang pusing. Dah la nak pusing pun jauh gila. I hate Subang's airport.

Time tengah tunggu dorang pusing.
Him : Jom laaaa masuk balik. Panas dekat luar ni T___T *lap lap peluh*
Me : Tanaaaaaaaaaaak. Hihi.
Then we all went to Seoul Garden! Wehuu~ Onie dah tunggu siap siap dekat sana. Hehe. Kempunan makan Seoul Garden since forever. Dekat Sabah takde tau T_T Seksa.

Us at Seoul Garden.
Aiman yang masakkan semua untuk saye dan Onie lalala~
Haziq masakkan untuk Has sorang. Boo~ Haha!

Ni adalah 6 gambar dari beribu yang ditangkap.
Lepas makan kitorang jalan jalan shopping shopping sikit.

Him :) *melts*
Gembira dapat jumpa baju Batman.
Thennnnnn I found this at Candylicious!

ZOMGGGG.
It's Hello Kitty's Favorite Flavors tau!
Ahhh. It's like eating Hello Kitty's fav food! Me want that!

And as usual a great thing always come to it's end. We all went back after that. I was really happy to get to meet him. I've missed him a lot. And I had a great time hanging out with him and my friends. Yey! Haha!

Um.

I don't even know how to end this post.

Um. So.. yeah.

I think that's it for now.

Kbye.

xoxo
Aisya J.

13 comments :

  1. OH MY YOU AND YOUR BF LOOKS SO BEAUTIFUL! YOU GUYS ARE MEANT FOR EACH OTHER!!

    ReplyDelete
  2. @anonymous, awwwwwwwww :') Thank you love <3

    ReplyDelete
  3. aaaa sukanya aisya j dah update blog semula..hihi

    ReplyDelete
  4. @nadzirah sofia, semoga kerajinan ini bertahan. wahaha :p

    ReplyDelete
  5. @leysa JL, yeaaap :D very happy!

    ReplyDelete
  6. Oh aisya, my blog dah okay. Dah boleh follow haha thanks sbb bgtau. I wasn't aware of that!

    ReplyDelete
  7. mak lang pun follow sini..ye..encem la kat atas tu..

    ReplyDelete
  8. bestkan seoul garden... nyums.. :)

    ReplyDelete