Saturday, September 11, 2010

Eid Mubarak 2010


Greetings people! :) Selamat Hari Raya to all my readers (kalau ada la -.-)

Anyway, sebenarnya saya tak dapat pun menyambut raya this year, sebab saya sakit :( Saya demam panas plus kena gigit ROVE BEETLE or lebih famous dengan nama CHARLIE. Saya berulang alik ke klinik dan hospital je. Berapa kali pengsan jangan tanya la. So kesimpulannya, pada tahun 2010 ini saya TIDAK beraya ye tuan tuan dan puan puan. Zzzz.







Ni rupa Charlie harap maklum. Malas cakap pasal dia. Sakit hati.



Walaupun this year ada Encik Akmal Bazli tu dengan baju dah sedondon sume. Hadeiii. Memang spoil betul laa sakit nehhh. Cemburu betul. Baru nak gegedik en. HAHA :P Tapi takpe takpe. Bak kata Kobby la kan, "Bersabarlah ketika sakit kerana penyakit itu adalah penghapus dosa". Hmm dengar tak Aisya? Lepas ni jangan la pegi buat dosa pulak. =.=" Dah 4 hari dah ni saya demam. Tak larat sangat. Ni pun terbaring sambil laptop atas badan. Makan pun tak. Dorang sume makan ketupat :( UWAAAAA. Memang fail misi aku nak makan ketupat. Haihh. Dugaan la sehh.




Nah gambar pelita untuk korang :) Ni pelita dekat KMPP



Okay dah habis. Penat saya type. Dah la sakit :/ Doakan saya cepat sembuh ye murid murid. =.="
Ada orang tu enn dia makan banyak sangat rendang sumeee sampai mabuk sumeee. HAHAHA :D somel sangat orang tu :P

Later babes,
Aisya J.

P/S : Justin Be A Bear? :O

1 comment :