Saturday, September 18, 2010

If everything came crashing down on top of me.

Listening to Usher's Raymond Vs Raymond DELUXE EDITION baby :)

Hola mi amor! HAHA. How have you been? I'm all goooooooodddddddd. (yelah kau dah tidur satu hari, Bali text kau baru kau bangun en -.-)
Ish orang penat laa. Kat matriks neh semalam ada buat Jamuan 1 Malaysia. Haa mau tak penat, dengan panas nyaa. Aku dah lah macam orang kuat pulak en (haa yelah tu larikan diri je kerja nya ada lah)

Okay okay malas gebang dekat korang dah. Pergi tengok je lah gambar gambar neh :) Um gambar malas nak edit. So tengok je tak edit punya gambar okay? :P


Ini Idzni nama dia.
Ini Suzuki, eh Marzuqi :p Ketua Praktikum ktorang.
  
Ini meja khemah kitorang :)
Ini budak budak kelas aku.
Ini Haziq yang datang beraya.

Ini cikgu Biology aku. Juga mentor praktikum kitorang :)


Itu Azri yang datang beraya dengan Haziq.



Haaa best takk? Best kan. Memang best pun. Pastu penat pastu banyak makanan sume HAHA :D
And sebelum tu aku ada beli barang. TENGOK.
PALING PENTING YANG USHER TU! Deluxe edition wehh. *pengsan*

HAHAHA okay dah saya dah habis berlagak dengan kamu semuaaa :P
Dah la lain kali je lah tulis panjang panjang. Dah habis idea dah =.="
Nak kena cari album Trey Songz lah. Siapa ada? kasi aku je lahh :) Aku kan baik dan somel dengan korang sume :P Ok ok tak nak bagi sudah! Aku boleh beli laaa =.="

Oh yea, I forgot already. Ada buat video dengan Farahin Rosli. So boleh la tengok :) Cover bodoh bodoh je. Bai.



Later babes,
Aisya J.

P/S : Duit raya orang sakit banyak woooo. HAHAHA Thanks everyone! Love y'all :P

4 comments :

  1. HAHA of courseeeee. 7 tu tambah la beberapa kosong lagi :)

    ReplyDelete
  2. ades..sedih2..
    itulah duit raya i..rm7..haha

    btw, sooooo jealous!! u can play guitar very well huh??? suara uh sedap la..i bg kt sony music kang..haha.. *baru tgk vid niyh..td tade*

    ReplyDelete
  3. HAHAHA hadoiiii, guitar + nyanyi time demam mcm gitu la bunyi nyaa. tapi terima kasih la :D saya hargainya. haha! ya ya baru bubuh. tadi terlupa :P

    ReplyDelete