Thursday, September 30, 2010

Swallow your pride.

Hari ini saya DEMAM... lagi =.=" Ehh Aisya, kau tak ada kerja eh? Asyik demam jee. Haih mana laa nak tau. Dah nak demam nak buat cemana kann. Manfaatkan je la cuti neh. Hehe :D

Sekarang ni tengah tengok cerita 30 Hari Mencari Cinta. Cerita ni dulu, saya tengok berjuta kali. sampai rosak CD tu hehe :p Sebab best! Jarang tau saya minat cerita Indo. But yang ni minat banyak sebab jalan cerita dia menarik :) Pegi la tengok kalau belum tengok :)

Oh and since my camera is lost, I WANT THIS!

AHH HELLO KITTY! :D And it got bedazzles! :P

And I also want this super duper hot heels! :D

AHHHH *dies*
Okay dah habis senaraikan barang barang keperluan saya. HAHA :P Itu buat masa ini la. Akan bertambah dalam masa terdekat. Hee :)

Rasanya nak beli beg baru? HMM. Rasa je lah. HAHA. Tadi jumpa blog best! Dia jual barang online. CANTIK sangat! :D



Japonica Cottage


Go check it outt!~ Beg yang black and cream tu say dah cop eh! Jangan nak gedik nak beli. :P

Oh untuk peminat peminat Conteng conteng mesti excited kan nak order BUKU CONTENG CONTENG! Saya punnn :DD So jangan lupa tau!~ Tepat pukul 11.59 malam hari harini (Khamis, 30 Sept 2010)



Okay dah habis merapu time demam. Peace out.

Later babes,
Aisya J.

1 comment :