Sunday, October 17, 2010

17102010



Semalam pergi berjalan tak ingat dunia dengan kawan kawan baik sume. BEST! Pastu best jugak sebab balik lambat kena marah dengan my dad sume =.=" Gambar di atas adalah perhiasan semata mata. Gambar gambar semalam yang dalam camera belum dapat lagi :( So itu gambar saya bercamwhoring dengan phone sendiri hehe :)

Ye ye, saya tau saya buruk, tak payah la hantar link blog saya ni kepada 20 orang yang lain semata mata nak suruh tengok gambar yang buruk neh. HAHA

Dialog ayah bila sampai dirumah semalam
Ayah : Aisya! Kenapa pegi disco?
Aisya : HUH? Disco? Mana adaaa :S
Ayah : Mama yang cakap. Dia kata Aisya pegi disco.
Aisya : Karaoke la ayah =.="
Ayah : Oh lain ke?
Aisya : LAIN SANGAT. Heh =.="

Takkan la aku pegi disco. Hadei. Muka baik suci macam gini nak pegi disco? Memang tak lahh. HAHA :P



Dah selesema teruk dah sekarang. Everytime balik rumah mesti sakit. Mana taknya, air cond sume pasang 24 jam. Dah tak biasa duduk air cond kan, tu yang sakit terus tu. Hadei.
Sebenarnya saya baru lepas mandi hehe. =.=" Tak reti pakai baju, terus mengadap benda ni nak update. Apa lah nak jadi dengan budak neh.
Tadi siang study Bio. Pening terus. Haih. Nasib baik iman kuat. Kalau tak mesti tak pegang langsung buku tu. :)

Okaylah. Nak siap siap. Badan dah glitter glitter sebab pakai shower cream yang Olay tu. Hehe :)

Later babes,
Aisya J.

5 comments :

  1. Hoho . Dad aku pon tanye macam hape je semalam . haha tapi best doe . teringin nak karaoke lagi ngan korang sume .

    p/s: Amacam shower cream tu ? Berbaloi tak ?

    ReplyDelete
  2. HAHA itu lah :DD BEST GILA!

    Terbaikkkk :) Bagus untuk menggedik memalam muahaha :P

    ReplyDelete
  3. hebat ahh your dad kata pergi disco :D boleh pulak that muka suci part hadei geli sikit kat situuuu! seronok balik kl? haha. macam i, pakai towel terus online semua. have fun babee. kirim salam abang bazli hihi

    Farhana Azmi <3

    ReplyDelete
  4. @Farhana; HAHAHA. SUCI OKAYYYYY =.="
    HAHA okay okay will tell him :)

    ReplyDelete
  5. apakah? disko = karaoke??? haha..pasniyh confirm i xleh g karaoke klu cmtuh..haha.. apa yg 4 thn?

    ReplyDelete