Wednesday, October 27, 2010

In dreams begins responsibility.


Selamat tengah malam everybody! HAHA. Tak boleh nak tidur so um update blog loh. Yes yes, calculator di atas adalah hak milik saya mekasih. Bedazzled Calculator MUAHAHA :P
Esok ada exam. Ohmy. Boleh mati je sekarang. Sepanjang study week ni, saya dengan roommates saya bertungkus lumus buat study group sume yang saya rasa cukup berkesan untuk saya :D (ayat kau tak boleh skema lagi ke Aisya?) =.="

Korang doakan lah saya supaya esok senang je bila tengok kertas soalan tu. HEHE. Esok pagi pagi, ada English then petang pula ada Maths. Haih. Gugur jantung dengar 'Maths'
*gulp*
~.~

Oh tengok saya jumpa gambar apa!


T_T
Gambar jam Adidas saya yang dah hilang. Hadei. Panjang ceritanya. Tapi hilang dekat Matriks ni lah. Haizz. Kalau ada sesapa jumpa en, kasi lah balik. Sayang sangat jam ni. Haizz. Nanti nak beli jam lain lah. HEHE. Yelahh, orang hilang jam. 

Hmm okay lah. Malas nak tulis dah. Doakan saya tau! DOA TAU. Mekasih :p
Goodnight people.

Sleepy,
Aisya J.

P/S : be·daz·zle
        tr.v. be·daz·zled, be·daz·zling, be·daz·zles
              1. To dazzle so completely as to make blind.
     2. To please irresistibly; enchant.

My calculator definitely is to dazzle so completely as to make blind. Word.


5 comments :