Tuesday, January 18, 2011

Bright, brighter, brightest.

Selamat malam tuan tuan dan puan puan. Puan tu maybe untuk Mama saya la kan. Sebab Mama dah reti google nama anak dia sekarang ni and then jumpa blog anak dia and then baca sume -.-"

Harini en, saya penat sangat. Saya tak suka hari Selasa sebenarnya. Sebab Selasa saya punya jadual sampai pukul 5. Saya jenis yang dapat focus dengan tempoh yang amat sekejap. So kelas yang lambat lambat tu memang akan kedengaran suara saya merungut, merengek dan sewaktu dengannya. :)

Dekat sini kan, dekat matriks ni ada satu budaya ni taw. Budaya ni kira macam budaya susah nak SENYUM lah. Pelik betul. Bukannya susah. Bukannya kena bayar. Apa lah salahnya kita menceriakan hari orang lain tu dengan senyuman kita ni. Sedekah lagi enn. Ni tak, kalau orang senyum tu, nampak tapi terus jalan, bla buat bodoh je. Haa bagus lah. Buat lah bodoh, nanti bodoh betul betul baru tau. HAHA :p

A smile is a curve that sets everything straight.

Oh and before saya terlupa. Tadi ada gadis cantik ni en, dia update blog dia tau. Gadis cantik tu nama dia Teeha Mohd :) Update dia yang baru ni comeeeeel sangat haha :) Pegi la tengok blog dia kalau nak tau dia update apa :D
Thanks Teeha! ♥

Okay lah korang. Malas la nak tulis dah. Hati ni tak berapa nak gembira la harini. Problem semakin banyak je. Hadei. Haish. Haih. T_T

Okay dah habis mengeluh.
Later babes,
Aisya J.

7 comments :

  1. chill aisya!
    kalau nak tegur pun privately laa kann tapayah laa na public sangatt kott -.-"

    ReplyDelete
  2. @Hanny, HAHA biar je lah en. Alim habis en. Lain kali suruh dia buat satu website untuk aku pun bagus juga :)

    ReplyDelete
  3. hahaa. gadis cantik ? no i'm not :P

    alahai org toh pon. agak agak laaa . tapayah la nk tunjuk alim sgt

    ReplyDelete
  4. @Teeha, yes yes you are pretty! :D

    HAHA biar ah dia. Malas layan -.-

    ReplyDelete
  5. pergh pedas kot. haihh. takpe aisya. Chill kay ?

    ReplyDelete
  6. @Johana, HAHA biarlah :) Dia suka kot malukan orang. HAHA.

    ReplyDelete
  7. I love aisyaj.blogspot.com! Here I always find a lot of helpful information for myself. Thanks you for your work.
    Webmaster of http://loveepicentre.com and http://movieszone.eu
    Best regards

    ReplyDelete