Friday, January 14, 2011

NEW ZODIAC? WTF!

Sekarang tengah kecoh kecoh dekat Twitter yang dorang punya horoscope dah tukar. Aku pun macam apa mendaaaa la dorang dok cakap neh. Then I saw la this link. Actually ada new bintang zodiac yang baru. It's the 13th Zodiac. CAN YOU BELIEVE THAT? :O OHMYGOD. They called this The Ophiucus.

So dengan ada nya penambahan zodiac Ophiucus neh. Sume yang lain bertukar lah.
Memang tak percaya. I'm actually a Pieces! Selama ni I thought I was an Aries. :( I love being and Aries. It suits me well.



Here, the new zodiac list.


Capricorn: Jan. 20-Feb. 16.
Aquarius: Feb. 16-March 11.
Pisces: March 11-April 18.
Aries: April 18-May 13.
Taurus: May 13-June 21.
Gemini: June 21-July 20.
Cancer: July 20-Aug. 10.
Leo: Aug. 10-Sept. 16.
Virgo: Sept. 16-Oct. 30.
Libra: Oct. 30-Nov. 23.
Scorpio: Nov. 23-29.
Ophiuchus: Nov. 29-Dec. 17.
Sagittarius: Dec. 17-Jan. 20.

HAISH macam apa en. Tak lah seh. Aku tak tipu. Aku lagi ah terkejut. HAHA. Aku percaya kot selama neh -.-"
Source : Click ish

Haa korang pegi check sendiri.
Aku tak percaya punya pasal aku cari punya cari kesahihan dia. HAHAHA.

In Answer Yahoo ada orang ni jawab :
I got a Virgo tattoo on my wrist, I was freaked out when I heard about the change. But its okay because its only for people born in 2009 and after. 




LEGA OTAK AKU DENGAR! HAHAHA.
SO TAK TUKAR SEBAB AKU LAHIR 1992! YAYYY :)

Tapi en aku rasa lah kan. Cuba korang tengok kunun la memang salah en selama ni, but we still believe what the horoscope kan? So it's actually what YOU believe! What YOU believe in what you can do :)

Later babes,
Aisya J.

p/s : Nak siap siap bag. Nak balik Penang dah :(

15 comments :

  1. dah beratus tahun benda ni alih alih boleh tukar pulak hehehehe ^_^"

    ReplyDelete
  2. Whew. That's a relief. I love being an Aries :D

    ReplyDelete
  3. urm??

    seb bek x tukar..

    nk aquarius jeee

    aip!

    ReplyDelete
  4. drpd saggitarius tukar mendalah yg bru uh :'(
    syukurlah saya 94!

    ReplyDelete
  5. @Anis, you're an Aries too? Oh myy I love being an Aries too! :DDD

    @Zaty&Fatimah, Haishh kalau tukar habis laa.

    ReplyDelete
  6. erkks? It's only a horoscope. Well, yes, sometimes I do read my horoscope, but it's not a big deal actually. If you guys still puts your faith dlm pegangan agama. Mesti korang tau, horoscope kan syirikkkk. For me lah kan. This is my opinion. And the syirik part is a fact ofcourse.

    ReplyDelete
  7. Salam. jauhilah benda macam ini. tidak mendatangkan manfaat. bahkan hukum mempercayainya pula haram

    ReplyDelete
  8. fuhh..

    nasib la after 2009
    kalau x terpksa dpt zodiak ophiuchus
    -.-"


    p/s : Persahabatan Itu Pemanis Hidup

    ReplyDelete
  9. @Shaira, yeap, shirik la kan. But then its just to know haha :)

    @Anonymous, yes yes :)

    @Nasuha, wahh bestlaa. HAHA dapat mcm berlagak sikit, dapat baru punya zodiac :p

    ReplyDelete
  10. eh!!xtaw pulak ader zodiak baru!!huhu
    now i da tkau capricon la

    ReplyDelete
  11. @Ayu, tak tukar la :) It's for 2009 and after :)

    @Syud, :D

    ReplyDelete