Tuesday, April 19, 2011

Chocolate chip dream.

I've decided to make cookies. But barang macam takda la apa la. So Monday, mama beli barang sume and then today I decided to do it! And of course my sister help me la. First attempt ni! Never ever in my whole life I bake cookies. Kalau mama buat kuih raya pun, I will never help HAHA. Sebab um um tak suka :p

Mr.N helped me to capture some of the moments. So enjoy!

The ingredients/Mixing process/Choc chips rain/Mix it all
Waiting can be the most torturing part.


So there you go! My first attempt to bake cookies! :) It was okay I think?

And if you have me on your Facebook, you would know that I had a terrible night last night. A night that I will never forget. We will never forget. None of us will forget about what happened. I've been chased by 4 guys in a van. We almost got robbed and everything. But, I'm alright now. And I'm trying to leave it all behind and thank Allah for giving us another chance to live.
So I'm all good :) Thank you for those people who called, texted, tweeted and everything wondering if I was okay. THANK YOU SO MUCH.

So I think that's it. That's about it about my random Tuesday.

Love,
Aisya J.

37 comments :

  1. The cookies look delicious! Nak buat tempahan boleh? XD

    He's lucky to have you! And oh, I've read about last night at your Facebook. Thank God you're okay. :)

    ReplyDelete
  2. baikya.
    cookies tu menarik lar.
    xnampak mcm org yg buat tu baru 1st time buat cookies.

    ReplyDelete
  3. @Anis, HAHAHA tak pro lagik. Nanti dah pro saya cari anda untuk paksa beli okay? HAHA :p

    I'm lucky to have him :)
    Thank you! Thank god. Glad I'm safe :)

    ReplyDelete
  4. @Cik Fza, HAHA kebetulan je tu. Camera trick :p

    ReplyDelete
  5. I love cookies dear ! meh, bak dtg sket. heee *muka tak malu ni*

    ouhh, thanx god u're safe. tc again k.

    ReplyDelete
  6. cool. make one for me. i mean, one box, haha :P

    ReplyDelete
  7. ok.. sekarang saya tengah lapar.. hahaha...

    ReplyDelete
  8. @Iman, hahaha later I dah pandai buat then I buat for u okay :p

    @Khuzrin, haha nah nah :P

    ReplyDelete
  9. Nanti buatkan untuk Sandra boley? hehe..;-)

    ReplyDelete
  10. @Sandra, tapi tapi tapi Aisya buat tak sedappp HAHA tapi boleh jee :p

    ReplyDelete
  11. ure so cuuuute!! cookies??!! n they look yummylicious!

    heyy been chased? ='( dats terrible.but yeaa thank God ure okay. n ur frens too,eh?4 of u?

    ReplyDelete
  12. @Fifi, HAHA my first attempt :p nasib baik tak burned down my mum's punya dapur :O

    Yeah. And no no the guys who chased us is 4 person. I was only with my bf that time :)

    ReplyDelete
  13. good for you! hehe. the effort is priceless :)

    ReplyDelete
  14. Ohh so sweet sayang. I want some cookies please ? Hikhik

    ReplyDelete
  15. @Asy, haha thanks :P

    @Mun, haha nah nah :p

    ReplyDelete
  16. whoaa~ nampak sangat SEDAP !!
    mesti dia bangga~ ngee~

    neway, done following u also!!
    keep in touch, sis =D

    ReplyDelete
  17. Huii.. Boleh buat bisnes~ ^^

    ReplyDelete
  18. @Dedetz, HAHA biasa aja. First attempt :O

    @HneyBunny, hihi :D nah nah :p

    @Ayie, wah wah nanti dah takde apa nak buat baru le terpikir nak buat bisnes :p

    ReplyDelete
  19. wahhh..! yummy! pandai kamu buat

    ReplyDelete
  20. @Zoey, haha pandai ikut resepi :p

    @Shu, Thank youu :D

    ReplyDelete
  21. waaa..pic tu mmg lawa..DSLR ehh
    jeles disini =)

    ReplyDelete
  22. boleh makan ke weh ? if boleh , nak semangkuk :p

    ReplyDelete
  23. @Nabila, ishh of course la sehh :O

    ReplyDelete
  24. HAHA thanksss :P saja menggedik :p

    ReplyDelete
  25. Wahh...seriously. Nampak yummy habes!! :DD

    ReplyDelete
  26. aisya nk cookies jugak! buley?
    heheh

    ReplyDelete
  27. aww. cookies tue looks yummy lah. :)

    ReplyDelete
  28. the cookies look good.. nk resepi?
    nk try...erm cuti sem ni bohsan.. x tau nk buat ape...

    ReplyDelete