Friday, April 29, 2011

Finally,

After a month of holiday, I finally cleaned up my room! Emptied the luggage from matriks HAHA. It was there since a month ago. SO yeah it was a tiring day :/
And you will never want to the see how was my room before this! HAHA :)

Anyway, I got my tiramisu hihi :)
Thanks mum! :)
And I was thinking about decorating my room yesterday and I thought of this rooms with little lights in their room that I always saw on Tumblr. So yeah, I bought the little lights,


And set it up after I've done cleaning up my room! :)

Taktau la PandaDemok tu pandang mana -.-

Ni pun taktau la dia buat apa -.-

Fashion Mag / MiraSyazleen / TaufikBatisah/ LadyGaga / Hello Kitty


There you go! Just like I promised hihi :)
Anyway, gotta go to bed now :) It's 1:38AM here and I have to get up early tomorrow! -_-"

Love,
Aisya J.

35 comments :

  1. Woww such a nice room!

    Cantik sgt with those lamps. Nampak meriah and classic.

    Rajinnya la. Haha.

    Dah kemas2 barang ni dah habis matriks la eh?

    ReplyDelete
  2. eh comelnya! you stay mana aisha?

    ReplyDelete
  3. @Adwa, Thanks haha!

    @Cik Riffa, haha thank youu :)

    @Sylmeena, HAHA haritu balik dari matriks tak kemas kemas. Dah sebulan! :O

    @Anisa, THANK YOU :DD

    ReplyDelete
  4. jum tukar bilik! hehe..bilik sy pon penuh hello kitty sebab favourite mse kecik..but now, jd koleksi je..skrg dh suke teddy sje :)

    ReplyDelete
  5. @Fatin, hihi suka HK smpai bila bila!~

    ReplyDelete
  6. nanty ftin buat entry khas koleksi HK untk aisya tengok k. hehehe

    ReplyDelete
  7. nanty ftin buat entry khas koleksi HK untk aisya tengok k. hehehe

    ReplyDelete
  8. omg freakin pretty! i wanna buy one too! :D

    ReplyDelete
  9. ohh and you room is nice too! :)

    ReplyDelete
  10. kemasnya bilik..
    nk kira berapa banyak hello kitty la yg nmpak dalam gmbr.. hehe

    ReplyDelete
  11. Uuu love the lights! What a nice room. Nak kidnap pandademok tu boleh tak? :p

    ReplyDelete
  12. @Aisya, HAHA kira kira :p

    @Anis, hihi rasanya pandademok ni tamaw jalan dah. dia malas. haha. kidnap dia pun dia tak kisah :p

    ReplyDelete
  13. HAHA ! ama x pernh terpikir pulak nk letk light tu dlm blik ~ kreatif aisya :)

    ReplyDelete
  14. blogwalking!;)
    singgah baca n3!

    meh singgah blog fae :

    http://fzhjmldn.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. aiseygurls. so jealous with ur room. kinda UNIQUE okay. hihi

    ReplyDelete
  16. @Iza, HAHA thanks

    @Ihsan, thank youu :)

    ReplyDelete
  17. nak bgun awl esok???hahaha
    x pyh la smgt sgt kui3..
    waaa sumpah cantik bilik kau..
    mcm hotel peh peh

    ReplyDelete
  18. @Farid, haippp biar lah~ :p Hihi masihh ;p

    ReplyDelete
  19. dah boleh kahwin dah kalau macam ni, haha

    ReplyDelete